Vida familiar

Díaz, Jenn

Barcelona : Proa, 2017

Recull de contes 16 de to amarg i aspre al voltant de la família, la llar i les relacions personals  i com poden arribar a afectar a cada membre d’aquesta. Històries com la de l’adolescent que viu el primer amor i la primera mort alhora, la mare sola davant el seu fill amb por, la nena que se separa de la seva mare com ho faria d’un amant, la noia que no entén la germana que ja no viu a casa, la nòvia secreta del pare… Com és habitual en la seva obra, l'autora explora els sentiments i les emocions dels protagonistes, els moments de ruptura familiars i la difícil relació entre pares i fills.

Són contes plens de detalls i tan reals com la vida. L’autora posa la lupa en les minúcies quotidianes per fer-les créixer fins a fer-les protagonistes d'uns relats que potser incomoden i remouen però que fan de mirall.  Jenn Díaz continua consolidant una trajectòria literària que es reconeix amb aquesta obra amb el premi Mercè Rodoreda 2016 de contes.

[Jenn Díaz a les Biblioteques]

[Jenn Díaz a la Viquipèdia]

[Descarrega't la novel·la a eBiblio: Català]