De què fuges, qui et persegueix?

Moliner, Empar

Barcelona : Columna, 2017

L’ Empar Moliner és escriptora i col·laboradora habitual dels mitjans de comunicació catalans. És una entusiasta del running i el 2015 va córrer dues maratons, la de Barcelona i la de Nova York.

En aquest llibre ens parla de les seves vivències sobre el córrer: les lesions, els companys i la relació que hi estableix, la disciplina, la primera marató de Barcelona i la Mítica de Nova York, el que sent quan corre...

La Mateixa Empar Moliner diu: “Algú dirà (i amb raó) que tot això que explico, aquestes èpiques nicieses, podria explicar-les si només passegés. És cert. Però mentre pugui correré, perquè córrer m’apropa de manera diferent a les coses. Quan torno de passejar estic contenta, però quan torno de córrer estic eufòrica. M’agrada anar de pressa. De què fujo? De tot. Qui em persegueix? Tots els altres. Per què? Per si de cas”.

Si t’agrada córrer, quan estàs llegint aquest llibre t’ho passes molt bé. Està explicat  amb molta gràcia i t’encomana molt les ganes de sortir a córrer i sinó has corregut mai, de ben segur que ho voldràs provar.

[Empar Moliner a les Biblioteques]

[Empar Moliner a la Viquipèdia]

[Descarrega't la novel·la a eBiblio: Català]