Yoga con niños

Alonso, Pablo

Madrid : Jaguar, cop. 2017

Tenim una proposta molt relaxant perquè aquest curs sigui molt elàstic per els nens. Yoga con niños, de Pablo Alonso, no és únicament un llibre. Es tracta d’un recull d’exercicis i recursos varis per tal que l’adult pugui interaccionar amb els infants i, a través del joc, anar descobrint el propi cos, com respirem, com ens movem ...

Pablo Alonso ens presenta la pràctica del ioga amb nens d’una manera intuïtiva. No cal ser un “iogui experimentat”, es tracta de seguir unes pautes senzilles i lògiques per aconseguir el propòsit de cada sessió. L’autor no entra en tecnicismes que ens puguin fer feixuga la lectura, i amb un llenguatge planer ens fa una petita descripció de l’exercici que hem d’executar.  L’objectiu no és la perfecció, l’objectiu és trobar un espai per connectar amb un mateix i amb els altres.

Les il·lustracions d’Alberto Acedos són el gran complement. El traç simple enganxa i fixeu-vos-hi, els nens sempre somriuen!

[Exemplar al Catàleg]

[Pablo Alonso a les Biblioteques]