BiblioLabs científics

Ja han començat els BiblioLabs a Olesa! Aprofitant que durant aquest mes se celebra la setmana de la ciència, la setmana passada prop d'una desena de persones van poder conèixer més detalls sobre les conseqüències del canvi climàtic i l'efecte hivernacle. De la mateixa manera, els nens i nenes que assisteixin aquest dissabte al taller "Art i ciència" experimentaran i descobriran d'on surten els colors. Recordeu que aquesta activitat té un límit d'aforament i cal inscriure's prèviament.

Els BiblioLabs són l’aposta de la Diputació de Barcelona per una evolució en el model de les biblioteques públiques, que posa l’accent en l’accés al coneixement a través de l’experimentació i les metodologies innovadores i creatives en un entorn de col·laboració obert a la ciutadania. Amb el model BiblioLab, les biblioteques passen a ser espais de cocreació i coinnovació i els usuaris, no només receptors sinó també protagonistes.

No deixeu de consultar l'agenda de la biblioteca, perquè entre el març i l'abril hi haurà més BiblioLabs, en aquest cas relacionats amb la lectura i l'escriptura.