Fuig bèstia!

El dia 10 d'octubre se celebra el Dia Mundial de la Salut Mental i la biblioteca us ofereix una hora del conte per commemorar-ho.Organitzat com altres anys per la regidoria de Sanitat de l'Ajuntament d'Olesa, el proper dimarts podreu gaudir a partir de les 18 hores d'una sessió amb la Mon Mas, però en aquest cas amb un rerefons relacionat amb la salut mental.

Enguany la Federació de Salut Mental de Catalunya havia previst celebrar un seguit d'actes sota el lema "Salut mental a la comunitat i a la feina". L'Ajuntament d'Olesa amb la biblioteca volem contribuir a sensibilitzar els infants i les seves famílies sobre problemes de salut mental que poden patir altres nens o adults del seu entorn més proper. D'aquesta manera volem aconseguir fer créixer generacions preparades per tenir una millor i major comprensió i coneixement d’aquestes realitats, afavorint les oportunitats d’integració i participació en molts àmbits.