Tornem a llegir el teatre

Per tercera temporada consecutiva tornem a endegar el club de lectura de textos teatrals. Conduït per l'Espe Piñero i seguint la programació del Teatre Nacional de Catalunya, aproximadament cada mes se celebra una sessió per comentar una obra que, a més, s'està representant en aquelles dates. Si voleu afegir-vos al Llegir el Teatre podeu adreçar-vos al taulell de la biblioteca i us informarem; recordeu que les places són limitades i cal inscripció.

La iniciativa, impulsada des del Servei de Biblioteques de la Generalitat, també es duu a terme a altres biblioteques catalanes des de fa cinc anys. Els objectius d'aquest projecte són: millorar la formació dels espectadors de teatre i refinar-ne així la qualitat de la recepció del fet teatral, donar suport a les biblioteques públiques de Catalunya per al desenvolupament de clubs de lectura de teatre de qualitat, impulsar l'edició de textos teatrals i incrementar els fons sobre teatre de les biblioteques públiques de Catalunya. Aquesta temporada 100 biblioteques llegirem els 8 textos que es representaran al TNC a partir de l'octubre.

Aquest és el calendari de la temporada a la Biblioteca Santa Oliva: