L'App del Gènius

Els nens estan cansats de jugar sempre a les mateixes aplicacions al mòbil? Vols que s'entretinguin amb la tablet amb jocs educatius? Prova la nova aplicació mòbil Bibliojuga amb el Gènius, que ofereix vuit jocs protagonitzats pels personatges del portal infantil Gènius de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. Els nens i nenes hi trobaran jocs del tipus laberint, “memory”, les set diferències i el de buscar i trobar elements dins d’una escena, tots ells protagonitzats pel Gènius, la Valentina, el PlayMe i el Bit.

L’aplicació està disponible per als sistemes Android i iOS. Es tracta de la segona aplicació mòbil que llença la Xarxa de Biblioteques Municipals, que ja disposa de l’app BibliotequesXBM, adreçada al públic adult i que permet cercar activitats i biblioteques, dur el carnet al dispositiu mòbil o consultar el catàleg de documents.

[Aplicació per a dispositius Android]

[Aplicació per a dispositius iOS]