Les visites d'estiu

Que hagi acabat l'escola no vol dir que no continuem tenint visites a la sala infantil. Alguns dels casals d'estiu pels nens i nenes d'Olesa estan passant aquestes setmanes per envoltar-se també d'històries a la biblioteca. Els nens i nenes del Daina van poder capbussar-se en els mons de fantasia dels contes, els petits del Ferrà i de l'escola esportiva han viatjat sota les estrelles amb els pirates pels set mars, i els nois i noies de l'estiu jove descobriran el que dius i no dius a través de les obres de Shaun Tan.

A més, durant tot l'estiu els alumnes de l'institut Daniel Blanxart tenen les portes obertes per agafar prestades i llegir les novel·les que vulguin i participar del projecte "Jo també llegeixo". I tot i que l'impuls definitiu es donarà a partir del curs vinent, ja podeu trobar a la biblioteca les lectures incloses dins el programa Legiland, destinat a nois i noies a partir de 12 anys.