Entrem a l'horari d'estiu

Aquesta setmana hem entrat al mes de juny i comencen alguns canvis d'horari a la biblioteca. Durant aquest mes, els dissabtes ja no estarà oberta al matí (el mes de setembre també tindrem aquest horari). A més, el divendres 23 de juny, revetlla de Sant Joan, la biblioteca també tancarà a la tarda; i el darrer divendres del mes, el dia 30, l'horari serà intensiu de matí: de les 9:00 a les 14:30 hores.

Pel que fa als mesos de juliol i agost, la biblioteca estarà oberta les tardes de dilluns a dijous de 14:00 a 20:30 hores i també els matins de dijous de 10:00 a 13:00 hores i divendres de 9:00 a 14:30 hores.

Recordeu que si voleu retornar documents fora d'aquest horari disposeu de la bústia de la porta de la biblioteca. Pel que fa a les renovacions, si no us en sortiu a través de la Biblioteca Virtual podeu enviar un correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la indicant el vostre número de carnet.